CAFETARIA-LUNCHROOM HAPPY HOUSE

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 755 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria-Lunchroom Happy House. Meer weten? Ontdek meer

20 jun 2026 om 7:17 Het duurde langer dan 1 uur voordat het er was , heeft onder een warmte lamp gestaan , burger was koud.. mexicano nog roze van binnen daar wordt je eng van, raspatat met kip en saus kip was zo droog als mijn schoenzool
28 mei 2026 om 20:45 geweldig.
15 mei 2026 om 22:54 toppie
15 mei 2026 om 17:09 altijd lekker en snel geleverd!
11 apr 2026 om 20:48 Smaakte goed , wel 15 minuten later
5 apr 2026 om 19:55 patat was goed van kwaliteit, alleen jammer dat het niet meer zo warm was
17 mrt 2026 om 20:15 Warm, lekker en binnen een halfuur bezorgd!
13 mrt 2026 om 21:40 Heerlijk gegeten was helemaal super. Volgende keer zeker weer bestellen.
22 feb 2026 om 20:02 altijd goed en snel geleverd