Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria-Lunchroom Happy House. Meer weten? Ontdek meer
Joey
20 jun 2026 om 7:17
Het duurde langer dan 1 uur voordat het er was , heeft onder een warmte lamp gestaan , burger was koud.. mexicano nog roze van binnen daar wordt je eng van, raspatat met kip en saus kip was zo droog als mijn schoenzool
Kevin
28 mei 2026 om 20:45
geweldig.
Bram
15 mei 2026 om 22:54
toppie
Kenneth
15 mei 2026 om 17:09
altijd lekker en snel geleverd!
Bram
11 apr 2026 om 20:48
Smaakte goed , wel 15 minuten later
Bart
5 apr 2026 om 19:55
patat was goed van kwaliteit, alleen jammer dat het niet meer zo warm was
A
17 mrt 2026 om 20:15
Warm, lekker en binnen een halfuur bezorgd!
Leon
13 mrt 2026 om 21:40
Heerlijk gegeten was helemaal super. Volgende keer zeker weer bestellen.
Alice
22 feb 2026 om 20:02
altijd goed en snel geleverd